понедељак, 25. октобар 2010.

Ma dobro mi je, samo...

Samo me nervira to što Legija i Saša Ćurčić pišu bestselere, što su Karleuša i Kristijan nečiji idoli, što je Cane kreten i ludak, a Dado Polumenta umetnik. Nervira me novi singl Saše Kovačevića, što je Džoni Štulić pobegao u Utreht, što se Radomir M. Točak zatvorio u 4 zida i što Zvonimir Đukić održava rokenrol u životu. Nervira me pun Sava Centar na koncertu Ivana Bosiljčića, urbanost Boška Jakovljevića, autfit i kontraverza Milana Stankovića, što su Simonida Stanković i Saša Ignjatović čitaniji od Andrića i Crnjanskog zajedno i što Miloš Bojanić ima sto hiljada evra...I jebe mi se što je Seka Aleksić promenila 15 haljina na koncertu, i gde se sve Madona razapinjala na krst, i koliko pari cipela ima Marijana Mateus i koje minđuše nosi Lejdi Dragana. Jebe mi se ko je Mis Univerzuma, Venere, Saturna i galaksije Mlečni put, u kog boga veruje Tom Kruz, koliko je Mančester Siti ponudio za Runija, koliko je zaradio Tajger Vuds i gde je prevario ženu, i gde se napio Nikola Rokvić. Jebe mi se za modne trendove Snežane Dakić, jebe mi se koga je Jelena Bačić Alimpić zvala na rođendan i ko je bio u VIP loži na koncertu Eltona Džona. Jebe mi se šta je Luna Lu radila u bekstejdžu na prošlom fešn viku elit model luka, kako se zove kuče Bena Afleka i to da li Britni Spirs ima tarzanku ili je ćelava. Jebe mi se koga je Sergej Trifunović upoznao u Njujorku i šta je pojeo Novak Đoković na večeri sa Robertom De Nirom. I što Bred i Andželina uopšte nisu uobraženi nego su prijatni i to mi se jebe mnogo...I da li je Adrijana Lima bila nevina pre braka ili se jebala ko štuka i koliko košta njen brushalter od svarovski kristala ili dijamanata. I jebe mi se što je Rihana promenila nutricionistu i jebe mi se i što Doktor Filgud ne jede pečeno prase, čips, majonez i ćevape i koliko kalorija ima u pečenom krompiru...

Terajte se u pičku materinu!

P.S. Nemam pojma gde je sahranjen Majkl Džekson, ne zanima me bre uopšte!


12 коментара:

  1. Kao да си ми мисли читао! Генијално :)

    ОдговориИзбриши
  2. @Jungle, evo ispravio sam, vidi, vidi!!!
    @Stefane, drago mi je onda što je tako, hvala. Reših i ja da budem konkretan, da ne razvlačim na 5,6 strana...Što bi rekao Aksentije Topalović u Maratoncima: kratko ali jebitačno!

    ОдговориИзбриши
  3. Super post!
    Nek se nose sa svojim ispraznim informacijama!

    ОдговориИзбриши
  4. Свиђа ми се песма, за ово остало што си написао ми се јебе...

    ОдговориИзбриши
  5. Grešiš sinak, ovaj silno greeešiiiš..:)

    Prije svega, kako ćeš da se uklopiš u sredinu? Nemoj da misliš da su konformisti budale, to su mnogo pametni ljudi, uvidjećeš to vremenom ;)

    Dalje, kako da zaradiš, ako prezireš stvari koje su bitne ljudima? Kako da ih razumiješ?

    Ima još razloga, ova dva su najbitnija.

    Voli ljude, budi fini :))

    ОдговориИзбриши
  6. @Milja,ToMCaa, i ja to velim...
    @Milko, ma ja sam ti se uklopio u sredinu, samo ih pljujem iza leđa. Ja sam ti jedan najobičniji licimur :)
    I stvarno nisam znao da su oni pametni dok mi ti nisi rekao sad. Uh, nije trebalo da pišem ovo...
    :)

    ОдговориИзбриши
  7. Haha, izgleda da nisam jedini koji se živcira kad silom prilika uzme Blic u ruke :).

    ОдговориИзбриши
  8. Pa Zli podstanaru, probaj sa Kurirom, tek ćeš se iznervirati!

    ОдговориИзбриши
  9. Pravo da ti kažem i meni se baš čisto vodi ljubav zbog svega toga, ali da si u toku - u toku si.

    ОдговориИзбриши